Vittra

Jag måste packa och här sitter jag....

I morgon jobbar jag halvdag
kl 13.00 går bussen mot Västerås och SM i Discodans woohoo!
Jag tycker det är skitkul att vara på tävling men hatar, ångets hatar.. bussen och allt sittande jag får så jäkla ont...
Men det är smällar man få ta när man har en dansfantom :o)

I dag var det uppvisning i badhusparken av Vittras Estet elever dans, sång och musik. Helt otroliga ungdommar! Jag bara älskar att dom är så annorlunda! konstnär konstiga :o)
Komma fram på senen i långt kolsvart hår och en skit tajt kostym och säga: vi älskar våran musikmaje han är våran idol. och hela publiken jublar. 
Dom är så jäkla härliga det märks att det är en skola med mycket artistisk kärlek och tro på sina elever

Och Lovisa var naturligtvis bäst. Hon fick ett långt dans solo som drog ner stora aplåder! Och galna skrik från mamman

Skickar er lite kärlek för jag har så mycket till övers just nu :o)
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du har blivit så jäkla dålig på att blogga mamma. Skärp tillde! :D

2010-05-23 @ 22:31:24
URL: http://linneaschoice.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0