Morsdag 2010

I dag fick jag fika på sängen av mina tjejer, två skit coola svarta engångs krukor i flis och en jätte fin ask som jag ska samla lyckliga saker i att ta fram när jag är ledsen. Dom hade börjat att  fylla den med fina texter om vad dom tycker om mej som mamma. Jätte fint! Tårarna sprutade :o)

Min mamma kom och åt morsdags middag med oss och efter maten fixade vi till oss och åkte på Dawes vårshow. 16 dansshower har vi hunnit med under åren... pjuuuhh
Lovisa hade "fjård" i år var hon med i 10 nr och bäst som vanligt :o)

En jättebra dag heltenkelt

 Tre förväntansfulla generationer På väg mot sommaren...


Jag och Lovisa i foajen innan det börjar



Tony ville inte vara med på bild



Jag och mor min väntar stordåd



Lovisa in action



Mammas änglar :o)





Kommentarer
Postat av: Maggan

I bland blir jag avis på dig som kan ha det så där tjejigt. Mamma och döttrar, det kan jag sakna.

P.S Den där jeansjackan tänkte jag köpa i förra veckan, men det blev en jeansväst istället ;) Tur att vi inte bor i samma stad.

2010-05-31 @ 20:37:42
Postat av: Nina

Du får vara med oss när du vill :o) Jag tänkte oxå köpa väst hahaha

2010-06-01 @ 21:50:13
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0