Mitt liv

Kaos på jobbet. Tjänster dras in snabbare är vi hinner blinka. Vart ska det sluta? Jag får i alla fall vara kvar än så länge.. pjuuhh
Men det kommer bli hårt!
Vi blir en man kort, och är man bara sju st så blir det kännbart när en tjänst försvinner

Förkylningen har bitit sej fast bakom näsan och i bihålorna huvudvärken kommer som på beställning och mina stackars näsborrar blöder av all nässprej AJ!
Bara elände..

På lördag åker vi i alla fall till Åre och går på Wallmans Salonger på Dippan det ska bli skitkul! :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Det var Wallmans som underhöll på vår mässfest förra helgen, jag har oxå sett dem på en Julshow. Dom är jätte duktiga! Hoppas ni får kul!

2010-02-11 @ 23:18:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0