Hysterisk shopping

Kl är 20.43 och jag har precis kommit hem från "VIP" kvällen på Galleria mittpunkten :o)

ginatricot, veromoda, Cubus, MQ och nån skoaffär som jag inte kom i håg vad den heter, mm, mm

Och jag säger bara det... total kaos! Iallafall på ginatricot
Trotts alla vilda fruntimmer lyckades jag handla både till mej och Lovisa så nu har alla tjejer i familjen ,Linnéa, en lika tricot kofta
Fräääänt va :o)

Nu ska jag kika lite vad som händer på fejan och sen blir det pladask i säng
Hej så lång så läng!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag väntar med Gina tills hysterin har lagt sej något! Kul med nya affärer!

2009-09-25 @ 08:56:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0