Heja mej!

Jag ska försöka att inte besudla alla blogginlägg med bantnings grejs men det är lite svårt nu när hela mitt liv kretsar runt 4 soppor om dagen.
Jag är faktiskt inte hungrig om jag äter var 4 timme 08.00 - 12.00 - 16.00 & 20.00

Jag skulle på introduktion på träningen i söndags men jag låg med en hejdundrande huvudvärk i stället men jag ska gå och träna i morgon iaf. Hur svårt kan det vara...

Lite jobbigt är det att handla det finns sååå mycket gott som är bra att äta oxå.
Jag måste höra mej för varför jag inte får äta tex morötter eller blåbär. frukt kan jag förstå för de innehåller fruktos. inte så bra om man ska avgifta sej men champinjoner det måste väl vara ok?

Måste fråga i morgon

Hej så lång så läng!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Men hur gick det då??

2009-09-08 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0