Stövlar /känger

Vi skulle bara åka in på stan en snabbis och så hittade jag ett par skitläckra vinter stövlar på Scorett ett par CANADA SNOW dojor och som jag kunde ha. annars så har jag för feta vader för stövlar men dom här kunde jag ha hihi -lycka!

Jag högg stövlarna rusade fram till kassan och halade fram kortet snabbt som attan - katching! så va dom mina Big smile :o)

Men när jag provar dom hemma så är dom jättelånga i foten.... va faan!
Jag köpte medvetet en stolek större för jag tänker köpa mej ett par riktiga sulor på gå och löp kliniken och stoppa i men dom får ju inte va för långa
Skiiiit! jag provade aldrig en mindre storlek för vi hade lite brottom.

Jaha det är bara att gå tillbaks i morgon och prova om.... suck.. och hoppas att det finns en mindre stolek.. kanske.. om jag nu ska ha det?!

Faan varför ska man ha så brottom suck
men snygga är dom :o)
Scorett



Kommentarer
Postat av: Maggan

De ser sköna ut. Hoppas att du får tag i den storlek som du vill ha.

2009-11-15 @ 20:17:40
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Fina!

2009-11-17 @ 21:45:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0