Jippiiiii

I dag vid lunchtid kollade jag mobilen. Man vet ju aldrig, under kan ske tänkte jag, dom kanske har ringt från Åhléns om mitt tyg

Och jaa jävlar någon hade ringt och vid det här laget så kan jag nr till Åhléns tyg utantill.
Jiiihaaa!! :o)

Så jag ringde upp och hörde mej för och joo då tyget hade kommit. Och mannen jag pratade med lovade att det skulle finnas kvar när jag kom dit efter jobbet.

Kl 16.42 klev jag in genom dörrarna till Åhléns och sökte hypnotiskt efter MITT tyg och där va det! Glänsande och helt underbart. Jag fnissade för mej själv av glädje när jag höll tyg rullen i min hand.

Den lama surpuppe expediten kom förbi och jag hejade för hon måste känna igen mej vid det här laget och jag undrade om jag fick mäta och klippa tyget själv
Hon såg ointreserad ut och jag klippte och köpte tyget! :o)

På väg ut från Åhlens stannade jag för att titta på sminkhyllan
Då ringde min mobil och den mest ointresserade människan i världshistorien var i andra änden och frågade om någon hade ringt och talat om för mej ett tyget va här.
Är det här nått skämt tänkte jag

Jag förklarade snabbt att jag precis köp tyget och hon svarade med...Ahhaa va det du som va här nyss? så bra då har du fått tyget

Jaa äntligen tillade jag och la på luren

Och nu är det här!
Nu behöver vi bara få fingrara ur och måla så kommer det bli sååå fiiint :o)

Bildbevis.....Kolla  :O)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jätte fint tyg! :O)

2009-05-15 @ 10:09:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Fiiiiiiint!

2009-05-17 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0