Viiiiider

Fy i rackarns!
Jag har precis varit med om en riktigt traumatisk upplevelse... yack!
Bland det vidrigast jag har varit med om.

Jag dödade just en fet äcklig spyflyga som ramlade ner i grytvanten i köket.
När jag hällde ut den döda flugan rörde den på sej och jag tänkte att det va en seg jävel som inte dog av mitt karate slag med flugsmällan så jag tittade närmare och upptäckte att det inte va flugan som rörde sej utan små vita jävla snusk maskar som välde ut ur flugan ...i masser
Dom kryllade överallt på diskbänken
                                                                       
Aaaaggghhhh... Vidrigt!                                                                              

Tony plockade bort den med ett papper och jag skurade....Bläää
Det känns som det kryllar överallt...fortfarande....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Bluäähh!!

2009-07-06 @ 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0