Spoiled

I går va jag och Tony på rally med grannarna. Snabba bilar och fint väder och trevligt sällskap. Blir inte så mycket bättre än så :o)

I dag är det en latdag!
Jag har inte gjort nått, bara legat i soffan ätit rostad majs, kurerat mitt huvud och kollat in spoiled celebrity moms på MTV
Jag har haft altan dörren öppen kikat ut på solen och funderat på att gå ut men jag har inte tagit mej dit
Slö slapp och likgiltig!
Tony har satt upp en hylla han är så dutti :o)

I morgon funderar vi på att ta oss en sväng ner till IKEA Lovisa behöver lite grejer och jag med kanske :o)
Nu är det bara en vecka kvar på semestern. Det känns faktiskt skönt att få gå till jobbet och att allt ska bli lite som vanligt igen Det trodde jag aldrig att jag skulle tycka!
Jag är nog allvarligt sjuk hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0