Sopstugenyckeln

Som vi har letat efter sopnyckeln i över en vecka. I alla jackfickor och i alla byxfickor. Alla konstiga ställen och alla andra ställen som är helt självklara.
Men ingen nyckel
Hur kan en nyckel som endast lämnar huset för att låsa upp sophuset bara försvinna. konstigt!

Vi hade helt gett upp och tackat gud för vi va så smarta att göra en dubblett när vi flyttade in. Annars så vet jag inte var vi skulle göra av alla våra sopor :o/

I går råkade jag kika in i tvättstugan! Jag hade satt på en en svart tvätt och vad ligger där rakt fram hahaha
Jaha där var den! Självklart!
Jag kastade mej efter kameran och fick tom. med den på bild!

Så nu är den äntligen tillbaka! Våran förlorade sopstugenyckel Pjuuh! :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha - ja ibland kan man ju undra hur saker och ting går till!:O)

2009-07-26 @ 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0