MILF:ar

Lördag kväll blev det tjejfest hos grannen!
18 snygga MILF:ar eller 17 Det va en som inte hade barn och en som inte hade små barn (det va jag :o)

Och då menar jag verkligen snygga. Det var som om någon hade med omsorg valt ut dom som kulle få komma in.
Anaris eget Stureplan :o)
Jag kände mej lite malplacerad...
Fast man kanske såg ut så där när man va mellan 25 till 35 det har jag helt förträngt..

Party blev det iaf! Ni kan ju bara tänka er va sugen man va i den åldern när man blev utsläppt utan karl och utan barn hihi
Tyvärr hade jag inte kameran med mej eller man kanske ska säga som tur va! :o) Nääe så farligt blev det aldrig men kul va det!

Jag någon gång mellan 25 och 35



   

Kommentarer
Postat av: Anita

Jaaahaha, suckar! Varför tror man alltid att det var bättre förr??

2009-07-26 @ 22:10:00
URL: http://w
Postat av: Maggan

Snyggiing!!! Jag tror att jag tagit hälften av bilderna.

2009-07-27 @ 11:43:37
Postat av: Pernilla

Ha ha ha fantastiskt skoj tyckte ja!! Självklart har ja valt mina vänner efter utseende något annat går ju inte!:) Fast vet du man blir bara vackrare med åren, så de så!/ grannen

2009-08-11 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0