Diggiloo

I går snodde vi grannens tjej och for vi 9 mil rakt ut i skogen. Till Utanede och Thailänska paviljongen. Där hade Diggiloo slagit upp sin magnifika scen.

Underbart väder, trevligt sällskap och bra show det kan inte bli så mycket bättre.
Tack moder för julklappen i år igen.

I fjol var vi  tio små neger pojkar! Det blev bara jag och Tony kvar.
I år va vi några fler iaf. Men biljetterna kom väl till pass vi tog med oss grannens tjej som nu är Lovisas lillesyster och hon ska flytta in i Linneas  gamla rum :o) Och min moder tog med sej en vän.

Vi hade jättemysigt se själva
   
Thaipaviljongen

   
Diggiloo scenen och snygga öronproppar

   
Några av artisterna  Ola, Sara Lövgren, Arja och Molle


Amanda åt för mycket tuggummi :o)

   
Jessika Andersson och Etypen Eriksson

     
Brolle bilder till Linda :o)

 
Godbye! Alla trötta och nöjda

Obs! det var Lovisa som var kvällens papparazzi

Kommentarer
Postat av: Anita

Härliga bilder! Jag hade ingen aning om att det var ett sånt projekt där.

2009-07-19 @ 13:12:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Åååå, vad roligt. Jag vill också. Nu när jag köpt e ny kamera så kallas jag för Mammarazzi här hemma ;)

2009-07-19 @ 13:31:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0