Fika och magont

Nu börjar dom här dagarna när man inte hinner/orkar någonting kom hem 17.00 i 110 knyck in på gården. Linnéa hade ont i magen. På med healing handen och så väntade vi en liten stund det va nära att vi fick tillbringa kvällen på akuten men det gav sej som tur va hoppas det håller sej så.

kl 22.00 kom jag på att det va min tur att köpa fika till jobbet i morgon ...Jävla skiit faan fan....Vad är öppet?  Statoil. Där har dom ju kul fika..nooot..
Hade totalt glömt bort det mellan alla tårar, som tur va har jag en snäll karl som följde och skjutsade mej runt så jag kunde skrapa i hop lite mackor tills i morgon... dom får nöja sej med va det blev

Nu ska jag kasta mej i säng och sooova
sov inte så bra i går natt så nu är jag trött
t

Kommentarer
Postat av: Maggan

Mackor blir nog jättebra.

2009-01-08 @ 06:17:31
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag känner igen det där. Var det inte fika till jobbet man glömt så var det ungarnas skolutflykt. Många gånger har jag köat på Statoil för att köpa korv å bröd straxt före midnatt :O)

2009-01-08 @ 06:48:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0