Party

I kväll blir det party hos min minimellan syster. Vi ska fira att hon har blivit sambo och flyttat till större lägenhet. Masser med vuxenpoäng till henne :o)

Själv sitter jag här med en rejäl huvudvärk faan faan fan...
Men i kväll är den borta! Det har jag bestämt för jag är jätte partysugen!
Jag behöver lite glitter och glamor!!! det va åratals sen sist så det är som dags nu.. eller iallafall minst ett halvår sen det va nå party...

Nu ska jag lägga mej i badet, ta förton treo och ett par alvedon, lägga mej på spikmattan, ta lite näsolja, äta nå grönt å nyttigt, ta en hutt med Movitotal (vitaminer) Rigga mej till tänderna i allt glitter och bling jag hittar!
Va kan jag mer göra?

Sen så jäklar blir det party! :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack för ditt sms. Jag saknar dig också.

2009-12-13 @ 14:47:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0