I går

Dagen blev lite stressig i går pga. att jag och gubben låg i sängen för länge och hade musiktävling på mobilerna. Jätte mysigt men inte så smart när man ska ha gäster på middag.
Jag hann iaf med att åka ut på gravarna och tända ljus. Det vill ja! Det är så otroligt fint med alla ljusen

Kvällen blev jätte trevlig och alldeles lagom. Grannarna har en liten kille på snart 1 år som oxå va med naturligtvis. 
Jag inser nu hur olika man inreder pga att man har barn i olika åldrar. Mitt hus är inte inrett för en ett åring
Och hur jäkla jobbigt det faktiskt är att ha en liten vilde hemma men sötgöken är så otroligt snäll och go och glad så han måste bara komma hit lite nu och då annars så får min familj abstinens

Det låter som vi bjuder hit dom för bebisens skull men Hans föräldrar är oxå trevliga :o)
Vi åt gott, och drack gott, spelade spel och skrattade mycket och länge precis som det ska vara

I dag ska jag bara lata mej! Guuuu va skönt att ha ett ny städat hus! Nu kan jag lata mej med gott samvete hehe

Kommentarer
Postat av: Anita

En bra söndag önskar jag dej! :O)

2008-11-02 @ 10:44:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0