först i morn...

I dag har varit en bra dag. Lugnt på jobbet vilket gör att jag har hunnit med en massa som man normalt inte hinner
Som tex. ordna klart för föreläsnings dagen som går av stapeln nästa måndag

Vi har fått till en bra dag med många intressanta föreläsare och jag ska hålla i det hela tsm mina 6 kollegor dom vill inte prata så det är jag som får hålla i miken hälsa alla välkomna osv osv. Men det ska nog gå bra, Jag är så knäpp att jag tycker det ska bli kul :o) Jag skulle ha blivit lärare eller föreläsare av nå slag. Trot eller ej! :o)

Nu på kvällskvisten var det meningen att min stora lille syster skulle kika förbi på en fika med sitt underverk från GBG men dom fick annat för sej!!!  Undra vad?! :o)

Dom kommer i morgon istället hehe

"Sulle ho kommit först i morgon"??? Vilken film, vilken film?

Kommentarer
Postat av: Anita

RONJA RÖVARDOTTER!!!! "Sulle ja kommit förr, voofe dådå!"

2008-11-11 @ 00:41:28
URL: http://w
Postat av: Nina

RÄÄÄTT

2008-11-12 @ 20:46:09
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0