That's life

Åter igen en måndag. Det är faktiskt sant det dom säger om att tiden går fortare och fortare ju äldre man blir.
Måndag ...wwrroom...fredag  Vänder mej om ..där var helgen!  Och så var det måndag igen
Det är livet de!

Och i hundra tio knyck flimrar lite lyckliga stunder förbi.....blink ...uppskattning på jobbet...blink...en kärleksförklaring...blink....en mjuk sval säng till trötta ben....blink....En god middag.....fort går det..
I bland önskar jag att man kunde bromsa och ta vissa delar i slowmotion.

En konstig reflektion från en stressad tvåbarns heltids jobbande mamma.
Tony har åkt på jobb neröver Svearike och min hjärna registrerar att jag nu blir det lite lugnt  när han är borta. Varför reagerar jag så? Jag kan inte påstå att han ställer särskilt enorma krav på mej! nääe inte alls! Och vadå lugnt! Nu får jag ju göra allt själv.
Min hjärna och kropp har ett behov av att få vara själv i bland.
Jaa så är det! Det är skönt att få vara själv i bland och inte behöva ta hänsyn till någon.

Så har jag en tonåring på övervåningen som håller på att dööööö för att pojkvännen är borta.
Kontrasterna är stora!  Jag tycker det är skönt- hon dör!
That´s life! :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker oxå att det känns skönt att vara bara jag ibland. Inte för att Pelle är till besvär
jämnt,(*jag ler*)utan för att just jag har behov att att vara själv precis som du!

2008-03-03 @ 20:15:26
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linnéa.

Ni är tanter, därför reagerar ni som ni gör. HAHA ;)

2008-03-03 @ 21:23:30
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0