Njutnings tid

Den bästa tiden på dagen det är när jag tar första steget utanför jobbet- tills jag kommer hem!

Jag kliver ut och drar in luft genom näsan och känner hur sval, fräsch, ny luft fyller mina lungor. Går och små filosoferar till bilen känner hur solen värmer undrar om solglasögonen ligger i bilen.
Kommer fram, tycker att jag har all tid i världen,
 
Drar ur motorvärmaren och sätter mej i en varm och mysig bil drar på stereon, rockar loss och trampar gasen i botten ....frihet... ledig....:o)
Ett tag iaf tills jag kommer hem och maten måste lagas, en tvättmaskin måste sättas på och allt annat som måste göras.

Synd att jag inte bor längre bort . Jag kanske ska flytta till Bräcke eller nått :o)...Nääe.. vill inte det.. jag kan ju ta ett extra varv runt  Brunflo istället: Japp så får det bli i morgon :o)

Nääe nu är det dax att kasta sej över matbordet och in i lejongropen  Se ya!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har bara 7 min. gångväg till å från mitt jobb, men är glad att det inte är längre. Min "njutningens tid" är när jag får ut å sringa. Det går inte just nu pg. av min flunsa...eller vad det är jag har!

2008-03-18 @ 20:24:19
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linnéa.

innget jävla extra varv, då blir det mat ännu senare! ;)

2008-03-19 @ 13:42:40
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0