En underbar dag!

Vi har spenderat dagen i en pärla i den södra delen av Storsjön nämligen Hoverberg, Det är så vackert så det gör ont!
Efter en till makalös fest given av två 30 åriga tanter vaknade vi upp hos min pappa tidigast av alla.
Tony kokade kaffe (riktigt kokkaffe) sen kidnappade vi hundarna och gav oss ut på en fotvandring längs Storsjöns strand och njöt av det underbara vädret!
Trotts att det är en liten by så har dom en jätte fin strandpromenad med belysning kvällstid och en makalös utsikt!



Sen blev vi skur hjälp uppe på bygdegården där vi höll till i går och därifrån är det om möjligt ännu vackrare utsikt. Snacka om balsam för själen!

Och när jag kom hem han jag få en snabb middag och sen bar det av på film. Premiären av Sex and the city. Jag, Lovisa, Linnéa och Robin. Vi "green" och skrattade hela filmen. Stackars Robin :o) Men den va bara sååå bra! Se den! Jag är ingen jätte stor fan av SATC men filmen var bra!
En film om Kärlek och livet runt 40+
[satc.jpg]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0