Massage och semesterjobb

I dag klev jag upp 06.00 På en semesterdag, är du tokig!?! Tycker säkert ni...  Ja me! :o)
Men  Lovisa hade en tid hos massören kl 07.30 så det var bara att masa sej upp.
Hon har fortfarande ont efter  dansen på Håkans 50 års kalas. Hon sträckte sej rejält och det vill inte riktigt ge sej.
Men nu ska vi väl få ordning på det! ultraljud, massage och en massa stretch övningar så musklerna förstår hur dom ska läka i hop.Och ny tid på måndag.


Annars så är det kalla vindar i dom Jämtländska skogarna. Jag får väl ge mej på nästa städ projekt. kul semester :o) Ja ja men det är ingen som tvingar mej.
Men det skulle vara kul med lite sol och värme så jag slipper se ut som ett spöke när jag kommer tillbaka på jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anita

Då blir det Spökstädning då!

2008-07-17 @ 12:18:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Man ska lata sig på sin semester....kan du festå de va?

2008-07-17 @ 23:41:13
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0