En tur

Nu ska jag oxå ta mej en promenad till Odensala det tar ungefär 15 min :o) Jag ska följa Lovis genom våldtäkts skogen till lillsjögården. Sen svänger jag av upp mot Storsjöskolan och statolj. Någonstans där möter Tony upp med bilen och sen far vi och hämtar Linnéa som jobbat hårt i dag inventering på ÖB till Innebandy laget

Att gå skogsvägen straxt ovanför Storsjöskolan mellan Torvalla och Lillsjön väcker minnen Undra hur många ggr jag har åkt längdskidor och sprungit i det elljusspåret. Eller gjorde vi något annat Maggan?? :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Är ganska säker på att ni inte var i spåret många minuter!

2008-01-12 @ 19:53:03
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Anita

Tack för att du säger att jag var fin, alla säge att jag ser ut som en tant. Nu e jag ju en tant men....nåväl... huum...nya bilder kommer!

2008-01-12 @ 20:49:34
Postat av: Maigiz

Ja, vi plockade väl svamp där då och då.

2008-01-13 @ 10:30:46
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0