Middag succé - melodifestival flopp

Middagen blev en succé alla verkade mätta och nöjda. Melodislagerfestivalen därimot blir konstigare och konstigare för varje år
Det producerats masser med bra musik i Sverige varje år varför kan man då inte visa det ? Nääe i stället tar man med Christer Sjögren till finalen!?
Det är alldeles för många tanter, lååångt över 40, som ser på programmet och dom tycker ju att Christer sjögren är sååå sexig! KRÄKFAKTOR säger jag!

Min personliga favo var Etype och The poodles! Dom kom ju till andra chansen iaf.

I kväll ska vi åka in en sväng till vår lilla stad och visa Linnéa och Robin allt det fantastiska som den har att erbjuda nu när dom tänt lyset!
Sen kommer jag att lägga ut en liten filmsnutt på Ljud och ljus showen på Rådhuset så att alla ni som inte kan vara här får en liten smakbit.

Kommentarer
Postat av: Anita

Nääe! Christer va ingen hit Och jag tycker inte om E-Type heller,The Poodles hade varit bättre utan honom. Min favorit igår var Emy Diamond!

2008-02-10 @ 22:25:24
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0