Im-män invation

Kl.0743 invaderades mitt hem av im-män. Gubbar som skulle kolla im kanalerna i huset...HJÄLP!

Jag låg och slumrade och hörde när det ringde på dörren och bad Lovis som var uppe att öppna.
Och in svärmade två små blååa män med gigantiska borstar och 50 tusen olika instrument.
Varför kommer dom nu? Jag trodde dom skulle komma mitt på dan! Nääe då först till oss jaha!

Jag hann knappt få på mej kläderna innan dom va uppe för trappan och in i vårt badrum....HJÄLP!
- Harkel harkel... Jag ligger i feber och trodde inte ni skulle komma så tidig. Klämde jag fram med ett snett leende och mitt otvättade hår stog som en kvast på huvudet.
- Det ordnar sej svarade han och dundrade ner för trappan - Vi ska mest vara i köket
undra om jag skrämde dom!

En halvtimme senare var dom klara och nu ser det ut som  im-männen eller fläckt-gubbarna har haft Rave i mitt kök. Prylar och pilliduttar överallt!
Undra om Linnéa vill städa innan hon går till skolan..Jag ska tvinga henne hehe :o)

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad är sånadär IM - kanaler? Har jag oxå såna? Jag menar skall jag förvänta mig invation av IM- gubbar närsom.....

2008-02-05 @ 10:57:05
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Anita: Om du har tur såå :o)

2008-02-05 @ 13:27:22
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0