Nu är julen kommen nu är julen här

Vi landade 00.30 på natten mot julafton hos Tonys bror inte en snöflinga syndes så långt ögat kunde se men nu när vi vaknade ligger det ett tunnt lager med skir snö som ett juligt silkes papper över Örebros nejder

Alla ögon tindrar utom mina som håller på at poppa ut av allt hostande och snörvlande men jag lever så allt är frid och fröjd :o)

Nu ska jag gå ner och ta mej en skinkmacka och en stooor balja kaffe. Kl ett ska vi vara hos Tonys mor som har bullat upp med allt vad julen kan åstakomma kan jag tänka mej.
Det ska bli mysigt

En Riktigt GOD JUL önskar jag till er alla

Kommentarer
Postat av: Maggan

God jul till dig me. Kommer du hem till nyår? Då åker iallafall vi upp till Östersund. Vi stannar några dagar så jag hoppas vi kan träffas. Kraaaam!!

2008-12-24 @ 12:28:12
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Ha det så gött i Örebro, vi på fjället har massor av snö! :o)

2008-12-24 @ 15:32:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0