Jul, Jul ståålande Jul...



Det är seegt i dag. Kl är 16.00 och jag har knappt klivit upp men nu är det dags att göra sej i ordning, laga middag och i
kväll ska vi på gala föreställning.                                                    
Dawes Julshow där naturligtvis Lovisa är kvällens stjärna :o)


En bild på hur mycket snö vi har....Helt makalöst!
Ser ni julgranen den med ljusslingan???
 klicka på bilden så blir den större

samma ställe förra veckan


En bild från samma ställe i sommras- sensommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint med gran!:O) Jag har skaffat både gran och slinga men har ingen som hjälper mig att sätta upp skiten. :O/

2008-12-07 @ 21:50:19
Postat av: Maggan

Härligt med snö, jag vill också ha.

2008-12-07 @ 22:29:26
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0