VARNING


Numera, när det finns varningstexter på cigarrettaskarna borde liknande varningstexter även sättas på öl- och ciderflaskorna,

exempelvis följande:


VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du viskar, trots att du inte gör det.


VARNING: Alkoholförtäring har den verkan att du ser ut som en idiot när du dansar.


VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du kan sjunga.


VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att din ex-älskade kommer att dö

                  om du inte ringer honom/henne klockan 4 på morgonen.


VARNING: Alkoholförtäring är den största orsaken till annars

                  oförklarbara asfaltmärken i ansiktet och på knäna.


VARNING: Alkoholanvändande kan orsaka fantasier om att du är hårdare, häftigare, snabbare

                  och ser bättre ut än alla andra människor.


VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du är osynlig.


Kommentarer
Postat av: Anita

Kan hålla med om det mesta, men "osynlig" vet jag inte om jag någonsin trott att jag är - varken med eller utan alkohol. Dansar som den Gudinna man plötligt upplever sig som kan nog stämma. Sjunger gör jag även nykter och skiter fullständigt hur det låter.:O)Hårdare, snabbare och häftigare än andra - självklart är jag det! ;O)

2008-08-22 @ 08:48:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0