Hej då lägenheten!

Hej alla glada nu är ordningen återställd. Alla i familjen har sin dator i ordning. Jaa det är konstigt hur man prioriterar :o)
Vi har iaf  fått upp gardinerna i köket nu Staffan!! :o)

Skulle vilja passa på att tacka alla så väldans mycket för all hjälp med flytten. Puss på er!
+ ett extra tack till alla "städ tanter" som gnodde så damtussarna yrde.
Jag  tycker ni/vi gjorde ett  kanon jobb spec om man jämförde med städningen av huset som en städfirma hade gjort - Mindre bra!

Och det va fint men jag råkade förståss säga till besiktnings gubben att jag tyckte att vi hade gjort ett kanon jobb och allt va ok. Det va det dummaste jag hade gjort.

Då ryckte han upp kylskåpsdörren och slet ut dom där flärparna som sitter i dörren för att hålla fast flaskorna och drämde dom i diskbänken... - Här fullt med skit ,och pekade och såg allmänt grinig ut  Jag trodde dom va fastklistrade!!!... sen gick han i gång och malde på så jag blev nästa grinfärdig. Nya tapeter i både kök och sovrum nytt toalettlock.
Om han som flyttar in vill att Östersundsbostäder ska komma och ta upp dom gamla dörrarna till vardagsrummet så får vi betala det. Fint va! och dom förbättringar som vi gjort på lägenheten får vi också betala för om han vill ha dit dom gamla slitna grejerna som står i källaren......Idioti!!

Undra om han går i gång på att spela översittare
Och inte fick vi någon tid att fixa någonting ...bara att betala för hantverkare
Där fick jag för att jag hade skött mej och "vårdat" lägenheten i 8 år tyvärr va vi  tvungen att bo och röra oss i lägenheten oxå. Det va ju otroligt dumt gjort!
Undra vad han sa till fyllona tvärs över som slagit sönder nästan hela lägenheten när dom flyttade eller alla andra idioter som förstör på Körfältet. Men det va tydligen jag som skulle få för allt!

Nåväl det är bara att betala och se glad ut men jag ska då aldrig och jag säger ALDRIG flytta in i en hyresrätt igen

GOOD BYE!!!

image165

Kommentarer
Postat av: Maggan

Stackers dig.....DUMMA han....

2007-09-06 @ 21:03:50
Postat av: Jag

Jaa han va dum han....

2007-09-06 @ 21:06:51
Postat av: Staffan

Jaja typiska ligistfasoner.
Försök nu att vara lite rädd om huset och ställ inte till så mycket.

2007-09-11 @ 12:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0