Första snön

Måndag. I går va jag lite för trött för att skriva. Vi blev bjudna på mat och dryck hos Anna och Johan på Lördagskvällen efter vi hade putsat på skoter bussen. Om du vill se hur det blev gå in på http://www.team62.se/  nyhetsbloggen Snygg va!
Som Anna sa - Jag har inte bara pojkvän jag har blivit med buss oxå!

Det va många att prata med och många att skåla med så jag blev som sagt lite trött på söndagen.. Men men även solen har sina fläckar :o)

I morse när jag vaknade singlade det stora vita flingor ner på våran baksida...SNÖ...Det blir tidigare och tidigare för varje år. Å jag som precis satte dit trädgårdsbelysningen nåja det hade smält bort tills i kväll så nu lyser det så mysigt på våran baksides plätt

Bild bevis:o)


image188

Kommentarer
Postat av: magga

Undrar varför jag inte vill flytta tillbaks till Jämtland???....ja, jag undrar??

2007-09-17 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0