Grill

I lördags blev det sista kvällen med grillen.


Anna, Johan, Linda och Olle va här och hjälpte till
När äntligen maten kom på bordet så hade vi så det räckte till ett helt kompani. Linda och Olle hade med sej 2 kg potatis gratäng och Anna Och Johan hade med sej råstekt potatis och vi hade gjort potatis klyftor i ugn + två stora sallader och en massa såser och annat smått och gott till.
Vi åt tills det sprutade mat ur öronen...nästan
Naturligtvis dagen till ära hade jag kämpat med en ilsken huvudvärk som jag tänkte försöka bota med mat och vin men jag fick ge upp och lägga mej en halvtimme men bara jag fick blunda en stund gav värken med sej och jag kunde parta vidare. jiiihaa :o)
Linda däremot fick kämpa hårt hela kvällen. Hon hade varit på fest kvällen innan och som hon så väl uttryckte sej Gratis är gott! Så hon va liiiite trött :o) men hon kämpade väl till in på småtimmarna

Bjuder på några bilder från en trevlig kväll.
För er som har glömt eller är nya. Klicka på bilderna så blir dom större.


                 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grillad gris....Möms.
Vilken tur att du e en tjockis precis som jag....Du å jag kompis.

2007-10-07 @ 20:14:06
Postat av: Johan

En får tacke för trevli spis
/ J

2007-10-08 @ 16:12:04
URL: http://www.team62.se
Postat av: Klas

Fantastisk grill ser det ut som. Håll tummarna för den globala uppvärmningen så att ni får längre säsong - i Solna får vår ynkliga grill med två brännare vara framme ett tag till.

2007-10-08 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0