Torsdag

I går började vi att träna igen :o) Det har varit ett litet uppehåll med operationer och förkylningar. Men nu är vi på G i gen. Body jam ...Nya koreografin va svår men rolig.
Såg att dom har lagt in bilderna från afron Fristilen
Linnéa och jag syns lite i spegeln på första bilden till vänster
Jag i svart t-tröja och svarta cykelbyxor Linnea i grön t-tröja och på sista bilden långt till höger bakom och precis framför pelaren. Lite lagomt så där. Det finns inte en människa som kan veta att det är vi om dom inte vet att vi ska vara där *skratt*

På lördag ska jag på release party. Jag har en arbetskamrat som släppt en skiva. Kan bli riktigt trevligt. Underhållning mat och så får vi en varsin CD.
Tyvärr missar jag melodifestivalen men hur ofta får man gå på release party

Ja det ska vara på mitt eget då, När jag släpper min singel som jag ska spela in..nångång.
Tänkte att jag skulle gå ner lite i vikt först, för dom tänkte nämligen filma och göra en musikvideo samtidigt  å då vill jag inte fladdra så mycket..men det verkar som det går åt fanders. Jag får nog strunta i hur tjock jag är om det ska bli nån CD. Fick den i 40 års present av Tony och det va ju ett tag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0