party

I fredags va min stora lilla syster här och hälsade på vi drack en massa rötjut och pratade till halva natten.  Det är härligt att få prata en massa skit och proppa öronen fulla av vad Linda har haft för sej sen sist. Riktigt tjejsnack alltså.
Tony försvann ganska snabbt. Han ville inte va med oss konstigt :o)
Karlar förstår sej inte på det viktiga i att prata tills munnen håller på att hoppa ur led

Och i lördags kväll partade jag ännu mer. Vilken jäla fest :o)  God mat, Rolig underhållning över 100 trevliga människor och obegränsat tillgång till "vattenhålet"
Dansa gjorde jag oxå!
Min stackars kropp blev  helt desorienterad av allt nöje den fick utstå men det va på tiden så det är inget synd om den.

Joo i söndags så va det synd om min kropp och min stackars lilla knopp aj aj aj
Hur orkade man festa jämt när man va yngre jag bara frågar! Nu fixar jag knappt en lättöl till maten utan att bli dödssjuk

Tog lite bilder när Linda va här i fredags eller, den här bilden tog jag när hon va på väg hem i lördags mitt på dan :o)


Snygg Va!

image44

Kommentarer
Postat av: maggan

mäh.... det vet jag helt säkert att vi gjorde. Fråga Cina då.
Mina ungar skiter i det.....jag röker ju då och då...vet du väl.

2007-05-15 @ 18:54:32
Postat av: Nina

*fniss*

2007-05-15 @ 19:07:28
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Linnéa.

Min tröja eller.... KUL!

2007-05-15 @ 19:28:12
URL: http://www.keewlalinnea.webblogg.se/
Postat av: Nina

Nepps det är Annas tröja på Linda :o)

2007-05-15 @ 19:51:26
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Maggan

Dumhuvve kan du va själv.....pilutta...Fishoppa...stjärna, stjärna STOPP!!

2007-05-15 @ 21:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0