Ny morgon

Varför kan jag aldrig sova på helgerna 07.30 vaknade jag och var kissnödig ...sen va det kört! Mina ögon ville inte sluta sej igen. Så nu sitter jag här och kaffet puttrar i pannan

På vardags mornar när jag ska upp 06.00 då är det segt vill jag lova. När klockradion ringer skulle jag kunna döda för att få somna om. Varför kan jag jag då inte få sova ut på helgerna...mycket underligt!

Fast samtidigt är det rätt skönt att vakna tidigt.
Det är fortfarande mörkt, kaffedofften sprider sej på nedervåningen, det är tyst och lugnt och jag har hela dagen framför mej massor med tid att hinna det jag tänkt mej för dagen. Inte så dumt!

Från oss alla till er alla en riktigt GOD MORGON :o)




Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, mornarna är härliga. Man har liksom hela dagen orörd.

2007-12-16 @ 10:06:09
URL: http://www.jamtlandspower.se
Postat av: Maggan

Kom isäng kl 2 i natt, vaknade kl 8. Men jag har ju å andra sidan alltid varit morgonpigg.

2007-12-16 @ 11:30:12
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0