Fredag hela veckan

Kvällen blev hektisk men nu pustar jag ut ...puuuhhh :o)

En snabb repa på stan efter jobbet.  Nya vinterstövlar till Lovis. Jag kände att jag måste passa på dom va ju fodrade och med högt skaft. Ni som har tonåringar förstår.
Sen hundra tio knyck hem hämta upp Tony en snabb Mack i donkan och sen bar det av på Jämtland basket. En kanon match oliiidligt spännande och Vi vann!!
Lovisa och ett par andra tjejer från Dawes var cheerleaders i pauserna Skit coola :o)
När vi kom hem åkte tvn på i flygande fläng och vi hann se vinnar låten på IDOL
Marie va faktiskt bäst och Amanda kommer att bli en stjärna.

Sverige / Julmarknad på Jamtli


Nu ska jag kasta mej på kudden för i morgon blir det innebandy match och julmarknad på Jamtli. Det va flera år sen! Lovisa har alltid haft julavslutning på dansen just den helgen men i år blir det av...muuusit, Riktigt jul muusigt! :o)

Häst

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vill också gå på julmarknad.
Här har vi snöfritt, 10 grader varmt och regn. Inte mycket julstämning inte. Men man slipper ju skotta, alltid något.

2007-12-07 @ 23:31:28
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: maria

Åh, mysigt med julmarknad =) Jag ska nog också besöka en imorgon !

2007-12-07 @ 23:37:30
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Tomten

Orka gå på Julmarknad...boring! Tyyp!

2007-12-07 @ 23:49:30
Postat av: Nina

Dum kommentar av en som kallar sej Tomten..hmmm :o)

2007-12-08 @ 13:12:28
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0