otäckt

När vi hämtade upp Linnéa i dag vid busstorget (Tony hade släppt av henne tidigare för hon skulle byta ett par jeans) så stod det tre grabbar och skulle köpa skit av ett gammalt äckel.

Nu han jag inte se så mycket för vi va tvungen att åka men killarna var från 12 till15 år ungefär och äcklet va väll runt 40. Fy faan jag börja nästa att grina.
Det är som att se någon sätta en Ak4 i pannan på ett barn och vänta på att dom ska trycka av.
Det är så det känns utan att överdriva.
Vad är skillnaden? Döda dom med knark eller pistol. Pistol går visserligen fortare och är inte en lika långdragen tortyr som knark är men dör av narkotika gör man snabbare än man räknat med.

Hur i hela h-vete kan man göra något sådant!
Hur kan man langa till barn och ungdomar? Skulle dom ge sitt eget barn en hasch pipa eller något ännu farligare till fredagsmyset?
Linnéa hörde innan hon slank in i bilen hur han försökte försäkra sej om att smågrabbarna hade rökt på tidigare, han tyckte säker att han va faderlig som frågade om dom visste hur det går till. Han kanske till och med fick visa hur man gjorde.. FYYFAAN jag blir spyfärdig när jag tänker på det!
Visa dom hur lätt det är att köra hela sitt liv rakt ner i skiten hur lätt man blir en knarkare och hur lätt det är att ta ihjäl sej själv.

Jävla idioter det är vad dom är!

Tyvärr hann jag inte se hur dom såg ut annars så har jag ringt polisen direkt. Då har dom plockat av grabbarna det dom hade den här ggn iaf. Kanske skrämt skiten ur dom så dom inte tordes göra om de Och förhoppningsvis låst in idioten som sålde.

Det värsta är att ungarna säkert inte fattar hur Jävla farligt det är. Dom är bara ju bara barn, naiva, nyfikna och så otroligt dumma och lättlurade.

Lova mej, alla goa ungar där ute, låt inte någon lura dej!...Lova mej det!
*KRAM*

Knark är bajs!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hihi....Du behöver inte oroa dig.
Det låter värre på bloggen än vad det är. En del vin har det ju blivit förståss, men det får man på semestern.

2007-08-03 @ 10:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0