Utmaning

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag och Michael Jackson har samma sjukdom, Linnea också! Glammigt va! (Vitilego)
2. När jag va runt 14 år högg min bästis sina framtänder i min skalle för att jag inte ville följa med henne.
3. Björn Schiffs och jag har varit på BB samtidigt den 20 april inte samma årtal dock! Han föddes och jag fick en dotter.
4. Jag är fullständigt övertygad om att det finns "andra" runt om kring oss. Att våran kropp har en själ!
5. Jag har vunnit en karioki tävling
6. Jag måste alltid gå på samma sida om tex ett träd som den jag är ute och går med


Tyvärr har jag ingen att utmana eftersom Maggan tog alla!
Om det är någon vänlig själ som vill ta utmaningen lägg gärna en kommentar i min blogg

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Ååååå...... vad jag är snabb.(att ta alla alltså!)

2007-04-26 @ 21:54:38
URL: http://maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0