Freeeedag

Äntligen fredag skönt! Jag som har jobbat så hårt den här veckan...hmmm! Min mage har iaf jobbat hårt :o)

Efter jobbet skjutsade jag Lovis till bussen. Hon ska på dans SM i Leksand, Två dagars. Ska jag vara ärlig så är jag väldigt tacksam just nu över att det är Julias mammas tur att åka. Skulle inte va så kul att åka på danstävling så som jag mår och har mått!

Linnéa ska sova hos pojkvännen i kväll så jag och Tony har BF Cooolt va! :o)
Undra vad vi ska hitta på då. Kanske svulla i oss en pizza och hyra en bra film. Det finns nog någon film som vi har lyckats missa 
Jag såg Den tatuerade änkan nu när jag va hemma och var sjuk den kan jag varmt rekommendera om man gillar svensk komedi/drama.
En härlig film som man blir glad av!

Nääe nu blir det svull!
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0