Modeblogg 40+

Jag har börjat riva runt i min garderob och jag hittar faktiskt lite kläder :o)
Jag har köpt lite nytt oxå förståss...

Här kommer några ensembler både nya och gamla och nygamla



Svarta byxor gamla från Lindex. Nytt linne från Zizzi och blus/tunika Zizzi Halsband arvegods från mamma



Samma byxor. Ny Ceris kofta XLNT och t-tröja oxå XLNT by kappahl halband gammalt



Nya linnet i ny combo med gamla kläder. Jag måste nog köpa några fler linnen i andra färger



Linne, tunika,väst och halband - Zizzi. Tights ormskinnsmönster - Indiska

Måste nog upp och gräva lite till i garrderååben :o)

Å just ja jag köpte en BH oxå!
 


Hmm på nått sett blir inte lika snyggt och collt som när unga modeller lägger in bilder på sina nyinköpta underkläder...konstigt!!!
Jaja men BH:n är skitbra i allafall - Triumph. Jag har fyra-fem st vita nu, en natur och en svart

PS. Jag är inte sponsrad! :o)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Snyggt! Fortsätt att lägga ut snygga kläder så där, så kanske man får inspiration.

2012-02-12 @ 09:15:23
Postat av: Anita

Fiiina kläder!

2012-02-14 @ 16:06:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0