Första dagen på nya jobbet

Det är inte lätt att vara ny på jobbet när man är 45 bast. Herreguu.....

Jag tycker ju att jag ska kunna allt nu..efter en dag men det kan jag ju naturligtvis inte å på måndag så är jag själv med allt...hur i H-vete ska det gå?

Jag har spindel positionen på jobbet Det är jag som ska kunna allt om allt och alla
Jag är den personen som alla kommer och frågar...å just nu är jag den personen på mitt jobb som kan minst om ALLT!!!............ jag vet inte ens vad alla heter.
Jag vet knappt hur jag kommer in i morgon...Herreguu...............

Allvarligt jag är livrädd.. Skitfånigt ja vet! Men så är det.... jag känner panikångesten krypa runt ryggraden och in i magen och jag skulle kunna bryta i hop totalt för minsta lilla grej..

Jag va inte beredd att det skulle kännas såhär!!

Va de det här jag ville med att byta jobb???

Det går väl över.................Eller!? :o/

Kommentarer
Postat av: Maggan

Om en vecka så kan du det där som ett rinnande vatten. Ta det lugnt. Det är ingen som tror att du inte kommer att ställa en enda fråga på måndag. Puss!

2012-02-13 @ 23:34:02
Postat av: Anita

Lycka till....det kommer att gå jätte bra! :O)

2012-02-14 @ 16:06:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: lillsystra minstingen

Men du, ta det LUNGT!!! Det kommer snart att kännas bättre ge det lite tid bara! Alla är vi barn i början! Håll ut!

Styrkekraaaam!!

2012-02-14 @ 20:51:30
Postat av: lillsystra minstingen

Men du, ta det LUNGT!!! Det kommer snart att kännas bättre ge det lite tid bara! Alla är vi barn i början! Håll ut!

Styrkekraaaam!!

2012-02-14 @ 20:52:20
Postat av: cinis

Snart är du varm i brallan och full av självförtroende...Bamse kraaaam!!!!

2012-02-15 @ 21:40:48
Postat av: Marina

Det kommer att gå skitbra! Du kan!

2012-02-15 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0