Uppdatering

Helgerna, dagarna och veckorna rusar förbi...

I helgen har jag varit gräsänka.
Tony har varit och skaffat mat :o) han har fiskat och fick med sej en fin fångst hem så det så.

Själv har jag bara slappat men i dag fick jag ett tokryck och städade hela huset så nu är det gjort sköönt!

Arbetet med badrummet går sakta frammåt. Spegeln har kommit så nu kan vi hämta den men inte sätta upp den för vi väntar fortfarande på väggarna.
Nu är det bara ett högskåp och en handukstork som fattas och pengar :o/
Ja ja det ordnar sej nog men det kan ju ta tid förståss...

Nu ska jag laga söndagsmidddag... Höstgryta med korv blir det i dag och en nybakad äppelpaj till efterätt :o)

Hej sålång såläng 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0