Hej hej!

Fyy vad jag är dålig på att blogga. Men jag..ähh inga bortförklaringar..jag orkar inte helt enkelt

Vad har hänt sen sist ...hmm..
Jo badrummet kommer igång nästa måndag. fint va!
Dom som ska fixa golvet kommer och fixar. så nu är vi på G. Det fattas fortfarande spegel med belysning, ett högskåp och dusch väggar
Det är kanske tur att det tar lite tid så vi hinner spara ihop mer pengar... för fy fanken va allt är dyrt till badrum!

I dag har jag köpt nya gardiner till Linneas gamla rum ,färg silver, som så småningom ska bli bibliotek/biorum. Det blev bra! 
Vårt sovrum ska bli gästrum och vi kommer att ta över Lovisas sovrum när hon flyttar. Hon har nämligen det största rummet av alla :o)

Jag har redan börjat fundera ut hur vi ska möblera och var vi behöver tapetsera om. men det är minnst ett par år tills det blir aktuellt! Men det är roligt att inredaom även i tanken :o)

I kväll blir det bio! Jägarna 2 som hade norrlands premiär i går.
Det tycker jag är coolt att dom har Norrlands premiär liiiite tidigare än övriga landet så vi får vara först med någonting någon gång iaf!!



Bild google

Kommentarer
Postat av: Anita

Dejn filmen vill jag oxå se!

2011-09-05 @ 22:09:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0