Hej hej!

Hej alla små gullpluttar har ni saknat mej? :o)

Här är det fullt ös arbete, jobb, grovjobb ute och inne och lite zumba där i mellan. Det är ungefär så mina veckor ser ut.

Pappa har varit här och instalerat en strålkastare på baksidan som tänder vid rörelse. Jag kommer att skita på mej när strålkastaren går på om tex en liten katt smyger förbi.

Men det känns tryggt för nu är det så kolsvart ute och skulle någon stå utanför fönstret där jag sitter skulle jag inte ha en sportkepps att se den personen om han så tryckte näsan mot fönstret!

Men nu går inte det! för då får han en spott rakt i ögonen hehe...
Och jag kommer att bajsa i byxan!

Daddy in acction



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag fick en inre bild som aldrig går att få bort.

2011-10-03 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0