Sol och varmt

I dag åkte Tony och hans tre syskon till Grekland för att överaska sin pappa som fyller 70.
Lovisa åker på disco SM i morgon så nu är jag solokvist hela helgen!

Känns ganska ok!
Jag tänkte städa i dag och i morgon och sen kan jag bara njuta av mej själv hela helgen. :o)
Synd bara att det ska bli skitväder men i dag är det en helt otroligt varm sommardag och jag åt min middag i solen på framsidan i 25 gradig värme.
Vansinnigt underbart!

Det blev plocksallad alá Kvantum - plocka vad du vill till din sallad och betala för vikten. Jätte smart idé och kanon gott.



På lördag ska jag på dop. Det är mitt lilla syskonbarn som ska få sina namn. Det var längesen det var dop.
Ett tag var det dop och bröllop varje år. Tänk va tiden går ujujuj :o)

Nu ska tant Nina gå ut i solen ett tag till!

Hej sålång såläng!


Kommentarer
Postat av: Anita

Sån sallad brukar jag köpa till lunch - jätte gott att få plocka i vad man vill!

2011-05-11 @ 21:35:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0