Sköna Söndag

I dag har jag inte gjort någonting överhuvudtaget, legat i soffan och kollat film.
Det regnar ute och är 7+. Jag tänkte ta en promenad med andan ramlade av mej och jag tog bilen till affären, vi måste ju ha frukost i morgon.

LCHF verkar funka!
Jeansen som jag provade för två veckor sen och som jag absolut inte kunnde dra i hop ens, drog jag upp dragkedjan på i går och knäppte knäppte knappen :o) Så nått måste ha hänt!
Att äta LCHF är något jag verkligen skulle kunna leva med länge känns det som. Det känns bra att man kan äta när man vill hur mycket man vill bara man håller sej till mindre än 5g kolhydrater per 100g och gärna mycket fett..
Broccoligratäng gjord på smör, ost och grädde skulle jag kunna leva på. mums!

I går var jag på dop, ett jättefint dop, Emma, Linnéa, Louise. Fina namn! :o)
Gitarrspel med sång och vackra dikter i Brunflo kyrka


Systrar


Välkommen! Lilla Emma


Ooooohhh Vatten :o)


Mamma och pappa


Emma tyckte det var ett vacket ljus


Mamma Anna fikasugen

Att komma in i kyrkan väckte många minnen! Lovisa är döpt där, jag har varit på bröllop där bla mitt eget och ett antal skolavslutningar när Linnéa var liten.

Det var synd att barnen och Tony inte kunnde vara med.....

Sen fikade vi på Grytans bygdegård. Där har det festas vill jag lova både bröllopsfester och andra fester.
Det känns som det var evigheter sen...

Min syster och hennes vänner som var med på dopet har precis börjat den långa vandringen med att se sina barn växa upp och försöka se till att det går så bra som möjligt för dom i livet. 
Jag har precis snart avslutat den delen i mitt liv.
Vilket jobb dom har framför sej!

Kommentarer
Postat av: Anita

Fina bilder! :O)

2011-05-16 @ 08:46:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Ja, de har en hel del hårt arbete framför sig. Men ack så skoj :)

2011-05-17 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0