input

I dag har jag lyssnat på olika föreläsare hela dagen.
Jätte bra föreläsare desutom!
Mer dagar som i dag vill jag ha :o)

Jag har oxå provat på Zumba i dag! Haha skiit kul!
En ung snygg brasilianare eller va han nu var, kom och lärde oss alla tanter hur man vickar på rumpan
Jäklar va roligt det var och hur han kunde hålla sej för skratt och säga att vi (40 fladdrande tanter) var bra, är för mej en gåta :o)

Jag och en kollega på jobbet som är "ett par år" yngre än mej ska kolla om det finns några kurser här i stan
Jag kan klart rekomendera ZUMBA



bild google

Kommentarer
Postat av: Anita

Zumba låter kul...vill jag prova!!

2011-05-05 @ 00:20:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0