Plantagen

Nu luktar det manure på mitt plantage! :o) 
Blommor blommor och åter blommor! Nu ska dom bara växa på sej lite så blir det skiit bra!

Älskar blommor! Jag skulle kunna blommera hela lilla plätten om jag bara hade råd!

Dessutom måste jag nog köpa lite mer plant! Jag har tre stora krukor som jag inte har satt något i ...än... :o)

Här kommer lite bilder på mina bäbisar! Dom växer snart på sej hoppas jag!

 Framsidan! klicka på bilderna så blir dom större!

   

Baksidan. Blommor, gräslök, basilika och persilija

  

baksidan mot "skogen"



smultron blommor och hallon buskar

   

och på bordet förståss :o)

 




Kommentarer
Postat av: Linnea

Guuuud vad mysigt! vad duktig du är mamma :D jättemysigt!

2011-06-03 @ 00:32:55
URL: http://www.liinneaschoice.wordpress.com
Postat av: Maggan

Jättefint!!

2011-06-03 @ 14:21:53
Postat av: Anita

Åhh så fint! :O)

2011-06-06 @ 20:29:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0