Lovis & Cazz

Vi har haft en jättemysig dag i dag på Jamtli.
Masser med folk och strålande solsken!

Lovisa och Cazandra uppträde först på stora scenen med ett coolt street nr. och sen flyttade dom sej till Lignellsalen där man kunde kika lite extra på just dom två och hur det går till när dom tränar

Dom hade ett litet fan som inte kunde sitta still när musiken kom i gång. En riktig sötgök :o)





Efter att jag och Tony strosat runt på Jamtli och Lovisa tränat klart så åt vi middag på Hov.
Otroligt vansinnigt gott och jätte mysigt! 
Jag och Lovis fuskade med en tårtbit till efterrätt. Den ingick i priset och det kan man ju inte missa :o)





Måste bara lägga in detta otroligt vackra kort på min förtjusande dotter :o)
Love you!


Kommentarer
Postat av: Anita

Tänkte åka på Jamtli jag med....men det bidde inte så!

2011-06-06 @ 20:30:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linnea

ååh vad mysigt! jag vill också!!



puss på er!

2011-06-07 @ 00:22:47
URL: http://www.liinneaschoice.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0