En tyst köks minut

I dag packade vi in min mamma i bilen och for ner till IKEA Tony skulle köpa köksluckor :o)

Å det gjorde han! Jag fick vara med å välja vita högblanka hihihi SKITSNYGGT! så nu håller han på att montera. han är duktig han min man.


När vi stog och diskuterade med expediten på köksavd så blev kl 12.00 och hela varuhuset blev knäpptyst. Jag tror att det skulle vara en tyst minut för dom drabbade i Norge i hela världen i dag eller iaf i norden.

Det var en mäktig känsla när alla stannade upp, kundradion tystnade och vi slutade att prata. I en hel minut var det aldeles tyst. Jag fick en klump i magen och ögonen rann över. Helt groteskt och vansinnigt är det det som hänt!

Sen fortsatte vi att bestämma vad vi skulle ha till köket. Lite makabert men livet går ju vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0