Svart, röd och vit

Kollade in på min äldsta dotters blogg och hittade ett snyggt kort på henne
Och kom då på att jag hade en nästan exakt liladan blus som hon har på sej på min avslutning i nian, men min var röd. Letade sedan igenom mina kort och hittade oxå ett på Maggan från samma dag med en vit blus hehe.

Modet kommer igen :o)

Min snygga dotter och en svart blus


Jag och Maggan skolavslutningen i nian 1982

En röd blus och en vit blus


Jag hade även en martchande kjol, ett mörkblått skärp och ett par mörkblå nätstrumpbyxor snyyygg :o)
Och naturligtvis ett helrätt smalt pannband. :o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Snygga brudar! :O)

2011-01-20 @ 00:13:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Haha....snygg hatt :P

Det kallades muckhatt va?....varför hade inte du någon?

2011-01-20 @ 22:53:20
Postat av: Nina

Japp muckhatt och joodå jag hade en jag oxå coolt vetdu :o)

2011-01-22 @ 10:31:15
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0