Recension från Länstidningen

LT skrev verkligen fina saker om årets revy. Jag är så glad för min tjej som får vara med där :o)

Emilie Sjunnesson växer för varje revy. Hon kan dansa och sjunga och under hennes koreografiska ledning gör de tolv dansarna i årets revy jättebra inslag i olika nummer. Numret "Ett rop på hjälp" var verkligen tänk- och sevärt!

Obs det är inte Emili Sjunnesson som är min dotter utan hon är en av dom tolv dansarna :o)

Se hela här
http://ltz.se/kultur/kulturnytt/1.2629518-den-har-revyn-tal-att-ses-en-gang-till

Vi var där i går. Och dom var såå bra :o) Jag skrattade så jag grina på en del ställen! :o) Det känns lite overkligt att se min lilla tjej där bland alla revyrävar. Men det syns att hon njuter av varje sekund hon står på senen.

Nu sitter jag här och läser recensionen i LT med ett fånigt leende, vattniga ögon och tror jag ska spricka av stolthet

Det är kanske tur att det inte är någon som ser mej ;o)


Kommentarer
Postat av: Anita

Det är klart som f-n att du ska vara stolt!! :O)

2011-01-07 @ 11:43:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0