Pakethögen

Jag har precis sörlplat i mej dagen första kopp kaffe och sitter och tittar på pakethögen (som vi fortfarande har kvar, tills i kväll)

Jag önskar att jag hade mer pengar så jag kunde köpa mer paket till mina hjärtan.
En Sex And The City resa till New York tex eller en lägenhet till Linnea, en sommarklass med Bounce till Lovisa. Eller något annat fräänt som jag tror att dom gärna vill ha.

5 veckor i Thailand med hela familjen eller bara en shoppinghelg till London. En vecka på lyxspaa för mej och tjejerna myyys... jaa drömma kan man ju alltid :o)

Jag kommer alltid att tycka att det är bland det bästa som finns när jag kan göra mina änglar riktigt glada. Och jag tror att jag lyckats ganska bra i år.....hoppas jag :o)




Kommentarer
Postat av: Anita

...meeeen - har ni julisar kvar? - FUSK!

2011-01-06 @ 19:40:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0